sunnuntai 17. marraskuuta 2013

Haluan mä tämän jakaa joka mun sydäntä lohduttaa


Voitko nähdä minut?

Mietin missä olet
Toivottavasti et kaukana
Milloin näemme?
Hymy naamallasi
Kuten vanhoina päivinä
Sinun kaunis sydämenlyönti

Annoit minulle hyvän alun
Annoit minulle sydämesi
En koskaan menetä sitä osaa
Luulen että kuulet minut
Luulen että olet juuri tässä
Siksi minulla ei ole pelkoa

Toivoisin että näkisit
Että olen kunnossa
Sanasi ottivat minut kauas
Toivoisin että näkisit
Että olen kunnossa
Että menen eteenpäin

Voitko nähdä minut?
Voitko nähdä minut?

Mietin yhä
Istuin olkapäilläsi
Olin liian väsynyt kävelemään
Nauroimme yhdessä
Keväinen sunnuntaisää
Jäätelöä ja jutustelua

Toivoisin että näkisit
Että olen kunnossa
Sanasi ottivat minut kauas
Toivoisin että näkisit
Että olen kunnossa
Että menen eteenpäin

Voitko nähdä minut?
Voitko nähdä minut?

Toivoisin että näkisin
Että olet kunnossa
Odottamassa minua
Toivoisin että näkisin
Että olet kunnossa
Kiltti anna minun tietää

Toivoisin että näkisin
Että olet kunnossa
Hymyilemässä takaisin minulle
Toivoisin että näkisin
Että olisit täällä
Katselemassa yläpuolellani

Voitko nähdä minut?
Voitko nähdä minut?
Voitko nähdä minut?

Voitko nähdä minut?
Voitko nähdä minut?







Tää kappale on tosi koskettava. Äiti tulee mieleen ja sitätoivoo että Äiti näkisi minut tuolta pilven päältä. Kyyneleet vierivät silmistä kun tätä kuuntelee ja keskittyy sanoihin. Tämä lohduttaa mua tosi paljon heikkoina hetkinä kun ikävä on suuri ja tuska sietämätön.

Mä olen viime päivinä miettinyt tosi paljon sitä kun elämässä on ollut paljon vastoinkäymisiä, mutta mä olen selvinnyt niistä. Mä olen vahvistunut ja kasvanut niiden ansiosta. Vaikka on tietyt asiat jotka seuraa mua viellä pitkään tai koko loppu elämän jollain asteella, mä jotenkin tiedän sen ettei ne asiat vie mua enään niin pohjalle kuin joskus aikasemmin. Mutta silti mä pelkään jonain hetkinä että joku päivä olen taas siellä kuopassa. Mutta pitää vain oppia elämään tässä hetkessä eikä murehtia liikaa.

Viime päivinä oon saannut taas voimaa erään henkilön kanssa juttelemisesta. Hän on aivan mahtava ihminen, vaikka ei kovin hyvin tunnetakkaan. Kannustaa ja tsemppaa. Näkee hyvät puolet mussa. Kuuntelee ja näyttää mulle itselleen hyvät puolet. Toivottavasti tämä henkilö näkee tämän tekstin pätkän. Kiitos! :)



2 kommenttia: