sunnuntai 26. toukokuuta 2013

26.5.

En tiiä onko mulla edes tänne mitään kerrottavaa. Mulla on taas ollu vaikeeta ja tapahtunu vaikka mitä ikävää. Mut silti mä tiedän että tästä taas lähdetään uuteen alkuun. Viime yönnä en nukkunu oikeestaan ollenkaa, tosi väsyny olo. No jos ens yönnä nukkuis. Oon käynnyt kirppareita kiertelemässä ja on löytyny jotain pientä, kivaa ja hyödyllistä. Tuleva viikko jännittää ja ehkä hieman pelottaakin, mutta kaikesta on tähänkin mennessä selvitty ni eiköhän myös nyt. Oon miettiny asioita viime päivinä tosi paljon ja etenkin sitä sitten kun mun on aika muuttaa omilleni. No tässä on se vajaa 9kk aikaa ennen kuin olen täysikänen ni kyllä mä haluisin muuttaa jo tuettuun muotoon ennen joulua. Toisaalta oon siitä aika varma, mutta silti jännittää se mitä jos vajoan niin pohjalle taas että jaksain vain käyttää koiran ulkona sitten. Mutta ei pakko tsempata kyllä mä siihen viellä pystyn kun tästä asioita puhuu ja selvittelee omassa mielessä pikku hiljaa ni enköhän mä oo siihen sit valmis jossain vaiheessa. 
Alku viikko käynnistyy maanantai, tiistai, keskiviikko töitä. Sitten loppu viikko vapaata. Onneks nähdään Lilin kanssa pitkästä aikaa tiistaina, ikävä ollut rakas :) Muutama viikko töitä jäljellä sitten kuukauden kesä loma ja saa nähä mihin syksyllä mun tie vie. Päiväkotiin töihin vai sitten joku koulu paikka. Mutta jos koulu paikka tulee ni ei se mitä oikeesti eniten haluan lastenohjaaja, kun en päässyt pääsykokeisiin. No mutta ensi vuonna uudestaan, kyllä mä sinne viellä joku kerta pääsen toivottavasti. Haluun sinne niin paljon.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti