maanantai 22. heinäkuuta 2013

Ensimmäinen päivä ja yö takana

Eilen mulla alko tää lyhyt jakso tässä tukiasunnossa ja Papu mun seurana tietenkin tämän ajan. Ootin ihan innoissaa tätä, mutta eilen illalla tuli vähän sellanen olo et ei musta oo tähän. Mutta meni se nopeesti ohi onneksi ja hyvin mä oon pärjännyt tähän asti. Sain illalla hyvin untakin kun olin niin väsynyt. Eniten mua jännittää yöt, mut luulen et ne menee tästäki eteen päin hyvin. Mutta jos ei mee niin voin kääntyä ohjaajien puoleen mihin aikaa vuorokaudesta vaan ja voin mennä sit laitoksen puolelle jos siltä tuntuu. Olemaan ja juttelemaan. Onneks mulla on ohjelmaa tänään ja huomenna. Keskiviikkona myös, mutta hieman surullisin fiiliksin. Papun kanssa tehdään lenkkejä ja muutenkin ollaan pihassa vaan. Nyt kun taas alkaa helteet niin uimassa tullaan käymään. Neljän ruuan käyn syömässä laitoksen puolella ja muuteb on ruokaa tässä, mutta jos tuntuu siltä et haluun syödä muiden kanssa ni sekin käy. Loppuun muutama kuva puhelimesta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti