sunnuntai 5. tammikuuta 2014

Vuoden ensimmäinen

Näin alkuun ilmoitan että kirjotan tätä postausta puhelimella koska en saa unta. Toiseksi mun oma tietokone on rikki ja pitäis saada hommattua ens viikon aikana uusi, toivottavasti.

Mun joulu meni oikein mukavasti. Ihanaa oli viettää joulua isolla porukalla. Meitä oli maalla ihan kiitettävästi ja pikkusia myös että pukki tuli käymään myös. Käytiin joulukirkossa ja sytyttämässä kynttilät hautuumaalla. Hyvää ruokaa, ihana tunnelma ja seura, ikimuistonen joulu vaikean viime joulun jälkeen. Lahjat mitä sain oli kaikki tarpeellista mitä tulen tarvitsemaan omassa kodissa.

Tämä vuosi on alkanut hyvin. Oon käynnyt katsomassa asuntoja useamman kerran. Eilen kävin katsomassa viimesintä ja ihastuin siihen. Ensi viikolla tulee tieto onko asunto mun. Sitä tässä malttamattomana odotan koska tieto tulee.  En innostu viellä liikaa etten joudu pettymään. Vaikka myönnän että on tullut kateltua sohvaa, sänkyä, ruokapöytää sun muuta sellasta ja miettinyt mihin sijoittais mitäkin jos niin hyvä tuuri sattuisi että asunto on mun.

Mä odotan niin paljon sitä että pääsen takasin kouluun. Muutama viikko jäljellä työharjottelua sitten pääsee hetkeksi koulun penkille ja taas lähdettiin seuraavaan harjotteluun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti