sunnuntai 12. lokakuuta 2014

Määrän päänä se suuri haave....

Heippa ! Viellä olis pari viikkoa aikaa ottaa hieman reinnommin ennen ku työt kutsuu stainer päiväkodissa. Ootan innoissani jo sen alkua. Meen käymään siellä huomenna ja loputkin asiat tarkentuvat. Tätä onkin jo odotettu. Ihana päästä tekemään sitä mitä oikeasti haluaa tehdä työkseen eli lasten parissa touhuamista. Mä nautin siitä kun saa tehdä työtä joka antaa itsellekkin paljon ja etenkin nyt kun pääsee tutustumaan stainer päiväkodin arkeen. Aikasemmin kuin olin kunnallisessa päiväkodissa ns. tavallisessa päiväkodissa. Mä toivon niin suuresti että pääsen opiskelemaan tammikuussa lastenohjaajaksi tai lähihoitajaksi mitä olen halunnut jo niin kauan kuin muistan. Ei tuoelintarvikeala ollut se mun juttu, mutta tulihan sekin nyt kokeiltua vuoden verran. Nyt puhltaa uudet tuulet ja haave ammatti määränpäänä.

2 kommenttia:

  1. Oi että, todella hienoa! Steinerpedagogiikka on niin mielenkiintoista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin odotan innolla millaista on stainer päiväkodissa, ihan mielenkiintoselta kuulostaa mitä oon lukenut ja kuullut siitä. :)

      Poista