maanantai 15. huhtikuuta 2013

15.4.

Heippa ! Lauantaina katseltiin elokuvaa ohjaajien ja muiden nuorten kanssa. Elokuva mihin päädyttiin oli Ted, eka vähän epäilin koko elokuvaa mutta se oli tosi hauska vaikka se meni välillä vähän yli. Suosittelen, jos tylsyys iskee. En oo aikoihin syönnyt karkkia silleen, että itse olisin kävellyt kauppaan ja ostanut. No päätin kävellä kauppaan ja ostin pienen nami pussin, enkä viellä ole edes syönnyt kaikkea. Katseltiin se elokuva tuolla meidän takkahuoneessa tykin kautta. Oli kyllä mukava leffailta.


 

Täällä mä olen edelleen kipeenä. Eilen meni sit pahemmaks tämä tauti, vaikka jo luulin et olis ohi menossa. Tällä viikolla en töihin mene näillä näkymin sitten ollenkaan, näin työnantaja suositteli kun soitin. Ensi viikolla sitten huippu vireessä takaisin työhön. Tullu nukuttua, katseltua elokuvia koneen kautta esimerkiksi Rölli ja metsänhenki. Se on niin ihana elokuva. Piti oikein itselle se omaksi ostaa kun löysin Kärkkäiseltä niin halvalla. Viikonloppuna olis tarkoitus suunnata Ikeaan, kun mulla on sinne se lahjakortti ja viime kerralla en päässyt erityisistä syistä lähtemään sinne. Nyt pääsen, toivotaan vaan että tää tauti alkais olemaan nyt pikku hiljaa ohitse. Tossa vähän aikaa sitten totesin ''nyt sairastan kunnolla ja sit en ole kahteen vuoteen kipee''. Hah, toivottavasti se myös pitäisi paikkaansa. Mä olen kyllä tosi harvoin kipeenä. Nyt illan jatkot, vai voiko tätä illaksi viellä sanoa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti