sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

Food :)

Heippa ihanat ! Tää viikko on kyllä ollut mukava pakko myöntää ainakin pää piirteittäin. Maanantaina käytiin syömässä Mamma Mariassa kun Janitalla oli synttärit. Kyllä aprilli päivänä : D Siellä tuli oikein reilusti syötyä, hyvä vain. Oli kyllä hyvää ruokaa ja edullista verrattuna esimerkiksi Amarilloon, kun siellä mä olen useammin käynnyt syömässä. Käytiin sitten viellä katsomassa ruokailujen jälkeen porukalla leffassa Mahtava Oz 3D:nä. Oli ihan hyvä kyllä, vaikka sitä ei ollut edes ensiksi tarkoitus mennä katsomaan mutta tuli pieni moka noita leffojen aikatauluja katsellessa.


Laura :)


Yksi meidän ohjaajista täällä laitoksessa laittoi minun hiukset, kerrankin olin tyytyväinen niihin.


Katkarapupasta, kermakastikkeessa.


Alku salaatti ja leipä.


Ja viimeisenä jälkiruokaa. Tiramisu kakkupala, bannakottaa (miten lie kirjoitetaan) sekä mustikka jäätelöä ja kermavaahtoa + suklaakastiketta.


Itse synttärisankarin kanssa, Janita :)

Tiistaina sitten aloitin vihdoin työkokeilun päiväkodissa. Teen nyt tämän kuukauden maanantaina ja tiistaina töitä, sitten ensi kuussa teen päivän tai parin lisää. Olen sellaisella puolella missä on alle 3 vuotiaat lapset. Ne oli kyllä tosi ihania pieniä taaperoita :) Henkilökunta otti hyvin vastaan ja oli tosi mukavia. Huomenna taas, sitä odotellessa. 
Eilen sitten käytiin katsomassa leffassa se Mama, Jeren, Lauran, Janitan ja Iitun kanssa. Voin sanoa, että tuli säikyttyä, kiljuttua ym. Oon tosi herkkä tuollaisissa elokuvissa, mutta kyllä nyt kerran elämässä pitää käydä kattomassa kauhuleffa elokuvissa. Sitten kun bussi pysäkiltä piti kävellä ''kotia'' päin niin kyllä mielikuvitus laukkas ihan kiitettävästi. Juoksu jalkaa sitä melkein tulin. Ilalla sitten kun olin nukkumaan käymässä ni piti mun nyt tarkistaa sängyn aluinen, ettei siellä mitään yli määrästä ole, hehe : D no minkäs teet kun olet näin herkkä.


1 kommentti: