sunnuntai 29. syyskuuta 2013

Ajatuksia


Ajatuksia pyörii päässä oikei huolella. Mutta ne ajatukset ovat vain hyviä pää osin. Aina ihmisellä tietenkin on myös huonoja ajatuksia. Tänää palaan takaisin tässä illallan aikana Kasvulaan pariksi viikoksi ja sitten palaan tähän asuntoon taas hetkeksi. Mä olen onnellinen ihan oikeesti. Mä en oo aikoihin tuntenut näin hyvää oloa ja sitä et hei mulla oikeesti voi mennää hyvin. Tää on niin ihana tunne. Arvostan tätä taas pitkästä aikaa entisestään. Reilu 4.5kk siihen että olen kahdeksantoista. Mulla on suunnitelmat itsellä mun aikuistumiseen askele kerrallaan mutta niistä pitää viellä keskustella muidenkin kanssa. Tää aika oikeesti on mennyt tosi nopeesti. Vuodet vaan on vierinyt eteen päin. Katselin taas tänään pitkästä aikaa asuntoja. Nyt osu kolme asuntoa kohdalleen joihin saa ottaa lemmikkieläimen. Yksiöitä kaikki, mutta suht isoja yksiöitä kyllä. Yksi oli tässä Hollolassa. Se mua alkoi kiinnostaa tosi paljon. Tässä on kaikki palvelut tosi lähellä. Ei tarvis miettiä että autoa tarvitsisi. Kaupat, pankit, hyvät liikunta maastot ja tietenkin tässä menee tosi hyvin linja-autoja Lahteen, se on plussaa. Haluisin kovasti jäädä asumaan Hollolaan, mutta kyllä mä Lahdenkin puolelle voisin muuttaa. Tossa asunnossa mitä katselin tästä Hollolasta ni on huono puoli se että se on meidän kodin lähes vieressä ni se saattaa nostaa tosi paljon muistoja pintaan. Mutta sen kanssa oppis varmasti elämään. Toisaalta olis kiva asua ihan oman lapsuudenkodin nurkilla, vaikka se alussa oliskin varmasti vaikeaa.

Sitten ajatuksista toisiin. Oon taas alkanut suunnitelemaan että alkaisin taas pitkästä aikaa käymään juoksemassa pikku hiljaa aloitellen kun noi jalat teki stopin juoksu harrastukselle penikkataudin takia. Pitäisi tietenkin aloittaa varosti taas ettei tule jalat entisestään kipeäksi ja joutuisi taas pitää pitkää taukoa. Musta olisi niin kiva saada lihasta enemmän itseeni, mutta kun salilla käynti ei oikei huokuttele hirveästi että jotain muuta liikuntaa harrastaisin mielummin ton salilla käynnin sijasta. Mä oon pikku hiljaa alkanut oikeesti pitää mun kropasta, en inhoo sitä enää enkä vertaile itteäni muihin. Omana itsenään on paljon kivempi olla.

4 kommenttia:

  1. hih ihana kuulla ♥ oot rakas ♥

    VastaaPoista
  2. Ihana ulkoasu sun blogissa, varsinkin banneri on hieno ! Oot myös kaunis ♥

    http://josefiina-shine-a-light.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Ihana banneri! Ja hei kirjotat tosi kivasti c: + oot kaunis!

    http://cowswings.blogspot.fi

    VastaaPoista